رفع نم و رطوبت بدون تخریب سقف یا این که دیوار
نوشته شده توسط : مدیر

نم زدن دیوار خویش را به صورت لکه بر روی گچ دیوار نشان میدهد و درصورت اهمیت ندان به‌این مسئله در گیر کپک می شود . نم زدن دیوارها علت های مختلفی دارااست که برای تعمیر و رفع نم بایستی بجهت نم گرفتگی دیوار و همچین میزان ترقی نم دقت نمود . لوله بازکن

 

از بیشتر عارضه ها تولید نم و رطوبت آب باران می‌باشد که باوجوداین میزان نم گرفتگی سقف و یا این که دیوار آن قدر فراوان نیست که نیاز به تخریب دیوار داشته باشد . بصورت کلی برای نم گیری دیوار و تعمیرات آن می بایست میزان نم گرفتی را در حیث گرفت تا در صورت قابلیت از تخریب دیواره اجتناب شود .

نم گرفتگی های شدید دیواره هنگامی رخداد می افتد که لوله در تحت دیوار در گیر پارگی شده باشد که بااین حال می بایست بعداز تشخیص پارگی لوله مبادرت به انقطاع آب ساختمان نمود و با یاری یک لوله کش ماهر محل ظریف پارگی با دستگاه تشخیص داده شود و هرچه زودتر بعداز تخریب جزء دیوار مبادرت به تعمیر لوله و آن گاه رفع نم و رطوبت دیوار نمود .

نم گرفتگی سقف به دلیل فساد ایزوگام :
از سایر عوارض نم دادن سقف , فساد در عایق کاری پشت بام میباشد که در هنگام بارش نمی تواند بخوبی از ساختمان در قبال نفوذ آب پرهیز نمیاد . برای رفع نم و رطوبت سقف سوای نیاز به تخریب ابتدا بایستی میزان نم گرفتگی معین شود . نم گرفتگی سقف ساختمان باعث می شود که گچ سقف به زرد رنگ درآید . بعداز تعمیرات سقف فورا می بایست فساد ایزوگام هم برطرف شود تا از نم گرفتگی مجدد ی ساختمان پرهیز شود .

نم گرفتگی ساختمان به دلیل سابق بودن سیستم لوله کشی :
لوله های دیرین به کار رفته در ساختمان هریک یکی‌از بعد از دیگری در گیر پارگی میشوند که در‌این‌صورت تعمیرات لوله های فرسوده قبلی از رفع نم دیوار در حق تقدم خواهد بود . برای تعمیرات لوله احتمال دارد بخش های متفاوت ساختمان نیاز به تخریب داشته باشد که دراین‌صورت بعداز تعمیرات لوله های فرسوده بایستی مبادرت به رفع نم و رطوبت ساختمان نمود .

رفع نم و رطوبت ساختمان با دستگاه نم دیوار منزل
رفع نم و رطوبت , آیا ساختمان خانه یا این که منزل شما دارنده نم و رطوبت است؟
رفع نم , آیا نم و رطوبت بخش های متعدد خانه , زیبایی منزل و ساختمان شمارا از در میان برده است؟
رفع نم , آیا بوی بد نم سقف , رطوبت دیوار و کف ساختمان غیر قابل تحمل شده است؟
چه طور نم و رطوبت منزل را از میان ببریم و استراتژی رفع نم و لکه دیوار و سقف ساختمان چیست؟
روش های گوناگون از در میان بردن و رفع نم و رطوبت ساختمان را از ما بخواهید . ما از تکنسین های کارآزموده در تشخیص علت و عامل نم و همینطور از طریق های گوناگون از میان بردن رطوبت سقف , دیوار و کف ساختمان و منزل به کار گیری میکنیم .

نقص‌ از کجاست؟

احتمالا اختلال نم و رطوبت از نشت و پارگی لوله آب ساختمان باشد

شاید در بخشی از ساختمان شما یا این که ساختمان همسایگان شما پارگی لوله پیش آمده و سبب ساخت رطوبت شده باشد . نشت آب به عبارتی چیزی است که می بایست به شدت نگران آن باشید . چون یک کدام از عارضه ها تخریب ساختمان ها , پارگی لوله و نشت آب است . چه بسا شاید نشت آب زیاد جزئی باشد البته به مرور زمان , به تدریج به طور رطوبت و نم جذب دیوارها و همینطور اساس ساختمان شده و در‌صورتی‌که منجر تخریب ساختمان نشود حتما به گچ دیوارها و سقف ساختمان صدمه زده و در مواقعی منجر ساخت بوی نم و رطوبت در کل خانه خواهد شد . همیاران کارآزموده ما برای حصول اطمینان از کمبود نشت آب یا این که پارگی لوله , از دستگاه منحصربه‌فرد نشت یاب آب به کارگیری می نمایند . بوسیله این دستگاه می توان تشخیص بخشید که آیا در ساختمان شما یا این که همسایگان شما , پارگی لوله پیش آمده است یا این که خیر


احتمالا ایراد نم و رطوبت ساختمان از آب باران باشد
در مواقعی نیز احتمالا هیچ نشتی در ساختمان , سوئیت و منزل شما واقعه نیفتاده باشد . احتمالا علت رطوبت ساختمان از آب باران باشد . به محض آغاز فصل بارش در مرزوبوم , مورد ها متعددی از ساخت رطوبت در منازل گزارش می شود . آب باران احتمال دارد به هر نحوی به خانه شما رسیده باشد . با اعتنا به سیال بودن آب , گاها جستن منشا و برهان ساخت رطوبت در ساختمان زیاد نقص‌ می شود . که یافتن محل رسوخ آب باران به خانه و طرز رفع این اختلال نیازمند تجربه و مهارت است که با دقت به مضاعف بودن تعداد این مورد ها , همیاران ما تجارب متعددی در این مورد کسب کرده اند .





:: برچسب‌ها: لوله باز کن , لوله بازکنی تهران,لوله باز کن در تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: